Komunikat nr 5/2020 Starosty Buskiego z dnia 15.06.2020 r. Drukuj
Opublikował: Mateusz Olszewski. Przekazał do publikacji: Krzysztof Welenc.   
wtorek, 16 czerwca 2020
 

herb

Mając na celu bezpieczeństwo zdrowotne mieszkańców, a zarazem zapewnienie ciągłości funkcjonowania Starostwa od dnia 15.06.2020r. nastąpiła zmiana w zakresie obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym w Busku-Zdroju.

Budynek przy ul. Kopernika 6 gdzie mieszczą się wydziały:
- Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
- Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
oraz Referat Audytu Wewnętrznego i Kontroli

będzie załatwiał Interesantów w ograniczony sposób.

Zaleca się aby wszystkie wnioski składać drogą elektroniczną, pocztą lub w Biurze Obsługi Interesanta w siedzibie Starostwa przy ul. Mickiewicza 15 lub do wrzutni umieszczonej w budynku przy ul. Kopernika 6 ( dotyczy wniosków kierowanych do Wydziałów Geodezji i Rolnictwa.

Geodeci, firmy projektowe, jak również osoby fizyczne w sytuacjach pilnych mogą kontaktować się telefonicznie pod nr telefonu:

Wydział Geodezji, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami:

- 41 370 50 60 (wypisy, wyrysy)

- 41 370 50 13 (gospodarka nieruchomościami)

- 41 370 50 58 (mapy)

- 41 370 50 57 (geodeci)

- 41 370 50 63 (ZUD)

Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska

- 41 370 50 64, 41 370 50 65, 41 370 50 66

W budynku Starostwa przy ul. A. Mickiewicza 15, interesanci obsługiwani są bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta, Kasie oraz Wydziale Komunikacji i Transportu. Wydział Architektury i Budownictwa oraz pozostałe wydziały będą obsługiwać Interesantów w ograniczony sposób.

W celu ułatwienia załatwienia spraw informuję, że na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju (bip.powiat.busko.pl) w zakładce ,,Dane kontaktowe” znajduje się wykaz numerów bezpośrednich do pracowników Starostwa. W celu uniknięcia oczekiwania proszę o telefoniczne umawianie wizyty w Starostwie.

W zakładce Wydziały, Referaty, Biura znajdą Państwo informacje o sposobie załatwienia spraw w poszczególnych Wydziałach, druki wniosków oraz informacje o wysokości ewentualnych opłat. Nr rachunków dostępne na stronie internetowej BIP w zależności od załatwianej sprawy – szczegóły telefonicznie.

W celu ograniczenia możliwości zarażenia wirusem SARS-CoV-2, uprzejmie proszę o ograniczenie wizyt w Starostwie a w przypadku konieczności osobistej wizyty prosimy pamiętać o dezynfekcji dłoni, zakrywaniu ust i nosa oraz zachowaniu co najmniej dwumetrowego dystansu od innych osób.

Decyzje z sprawie sposobu funkcjonowania jednostek organizacyjnych powiatu oraz przyjmowania w nich interesantów podejmują ich Dyrektorzy.

Obsługa klientów w Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Busku-Zdroju odbywać się będzie jak dotychczas zgodnie z wytycznymi znajdującymi się w siedzibie Zespołu oraz na stronie internetowej tut. Starostwa.

Nieodpłatne porady prawne, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie, oraz nieodpłatne mediacje są realizowane w sposób bezpośredni zarówno w budynku Starostwa przy ul. A. Mickiewicza 15 jak również w poszczególnych Gminach na terenie Powiatu.

 

Za utrudnienia przepraszamy.

Starosta Buski

Jerzy Kolarz

Poprawiony: wtorek, 16 czerwca 2020